Ayşe Begüm Onbaşı'dan altın madalya

Ayşe Begüm Onbaşı'dan altın madalya

Milli cimnastikçi Ayşe Begüm Onbaşı, Portekiz'de düzenlenen Aerobik Cimnastik Dünya Kupası'nda altın madalya kazandı.

2019.03.31 19:28 - Son Güncellenme: 2019.03.31 19:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ayşe Begüm Onbaşı'dan altın madalya

Türkiye Cimnastik Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Portekiz Cantanhede kentinde düzenlenen Aerobik Cimnastik Dünya Kupası'nda ilk kez büyükler kategorisinde yarışan Ayşe Begüm, altın madalyanın sahibi oldu.

Açıklamada, "Sporcumuzu ve antrenörünü tebrik ediyoruz." denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.31 19:28 - Son Güncellenme: 2019.03.31 19:28 - HABER MERKEZİ
A