Aysal, Öztürk'ü göndermiyor!
Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Adnan Öztürk'ün F.Bahçe ile oynayacakları Süper Kupa finaline gitmesine karşı geliyor.
2012.08.04 13:24 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, 12 Ağustos'ta Erzurum'da oynanacak olan Süper Kupa finaline başkan yardımcısı Adnan Öztürk'ü göndermiyor.
Şike soruşturması süreci boyunca Fenerbahçe hakkında yaptığı açıklamalarla ve Sarı-Lacivertli yöneticilerle yaşadığı polemiklerle ön plana çıkan Adnan Öztürk'e Erzurum'da oynanacak olan derbiye gitmemesini söyleyen Başkan Ünal Aysal'ın "Bu şartlarda ben de finali İstanbul'da seyredeceğim" dediği öğrenildi. Ünal Aysal'un bu ricası sonrasında Adnan Öztürk'ün Erzurum'a gitmekten vazgeçtiği ve Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanacak olan Süper Kupa finalini Levent'teki Galatasaraylılar Cemiyeti'nde izlemeyi planladığı gelen haberler arasında. Galatasaray'ı Erzurum'da şeref tribününde ikinci başkan Ali Dürüst'ün temsil edeceği öğrenildi.