Aykut Kocaman G.Saray'ı tebrik etti
Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, "Geçen sene bizim şampiyonluğumuzun değerini bilmediler, elimizden almaya çalıştılar. Bunu bizim yapmaya hakkımız yok. O yüzden Galatasaray'ı kutluyoruz." diyerek centilmen yapısını gösterdi.
2012.05.13 16:14 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ