Aykut Kocaman'dan penaltı tepkisi

Aykut Kocaman'dan penaltı tepkisi

Atiker Konyaspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Beşiktaş karşılaşmasının ardından konuştu.

2019.03.10 22:55 - Son Güncellenme: 2019.03.10 22:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aykut Kocaman'dan penaltı tepkisi

Maçın ardından yayıncı kuruluşa konuşan Kocaman, "Maçtan önce yaptığımız tüm toplantılarda Beşiktaş'la ilgili söylediğimiz şey, merkezde top kaybetmememiz gerektiğiydi. Defalarca söylememize rağmen yediğimiz iki gol kaptırdığımız toplardan geldi. 

Bu da öz güveni kaybetmemize ve telaşlı bir takım havasında, özellikle ilk yarıyı götürmemize sebep oldu. İkinci yarıda oyuncu değişiklikleriyle maçı biraz daha kora kor mücadeleye doğru götürdük. Sonuçta da beraberliği yakalamayı başardık. Sonrasında yine ayağımızdaki bir topu kaptırıp mağlup olduk. Her türlü şartı göz önünde bulundurduğumuzda Beşiktaş'ın bu akşam kazanmayı hak ettiğini söyleyebiliriz. İşin doğrusu bu. Ancak bize de fırsatlar geldi, bunları değerlendiremedik. Ali Hoca'yla ilgili şunları söylemek gerekiyor; benzer pozisyonlarda dengeyi biraz kaçırdı. Bu atmosferde kabul edebileceğimiz bir durum. Ancak kabullenemeyeceğimiz durum şu; Akhisar maçında son dakikada net bir penaltı, VAR'dan hiçbir uyarı gelmiyor." diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.10 22:55 - Son Güncellenme: 2019.03.10 22:55 - HABER MERKEZİ
A