Aykut Kocaman'a teşekkür etti

Aykut Kocaman'a teşekkür etti

İstanbulspor Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, Fenerbahçe ile oynadıkları maçtan sonra Aykut Kocaman'ın övgü dolu sözleri için kulüp, oyuncu ve ekibi adına teşekkür etti.

2017.12.28 16:01 - Son Güncellenme: 2017.12.28 16:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aykut Kocaman'a teşekkür etti

TFF 1. Lig ekiplerinden İstanbulspor Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu ilk maçında deplasmanda Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup oldu. Müsabaka sonrasında basın toplantısında sarı-lacivertlilerin Teknik Direktörü Aykut Kocaman, İstanbulspor'un oyununu çok beğendiğini belirterek, "Futbola dair karamsarlıkların arttığı bir dönemde, bir alt ligde olmasına karşın iyi organize olmuş, ne yaptığını bilen bir takım görmek umut verici. Böyle takımların artması en büyük dileğim" şeklinde açıklamalarda bulunmuştu.

YALÇIN KOŞUKAVAK'TAN AYKUT KOCAMAN'A TEŞEKKÜR

İstanbulspor Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak da sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Aykut Kocaman'a teşekkür etti. Koşukavak paylaştığı yazıda, "Fenerbahçe ile oynadığımız Ziraat Türkiye Kupası maçından sonra gerek İstanbulspor gerekse şahsım için sarf ettiği güzel sözleri nedeniyle Aykut Hoca'ya ve bizlere buradan desteğini ileten herkese, kulübüm, oyuncularım, ekibim ve şahsın adına çok teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.28 16:01 - Son Güncellenme: 2017.12.28 16:01 - HABER MERKEZİ
A