Aydınspor 1923 taraftarlarına Göztepe maçı yasak!
SPOR Toto 2'nci Lig Beyaz Grup'ta pazar günü İzmir'de oynanacak Göztepe-Aydınspor 1923 maçına Aydınlı taraftarlarının alınmayacağı açıklandı.
2013.11.19 17:09 - Son Güncellenme: 2013.11.19 17:09 - Spor - HABER MERKEZİ
Aydınspor yönetimi ile bu konuda uzlaşma sağladıklarını belirten Başkan Hüseyin Altınbaş, "İki kulübün taraftarları arasında geçmişte bazı sıkıntılar yaşanmış. İlişkiler normale dönünceye kadar, misafir takım seyircisinin maçlara gitmemesi konusunda prensip kararı aldık" dedi.
Göztepeli taraftarlara sağduyu çağrısında bulunan Başkan Altınbaş, "Federasyon bize ceza kesmek için hazır bekliyor. Buna izin vermeyelim. Taraftarımız sadece takımını desteklesin" diye konuştu.
İki takım arasında sezon başında İzmir'de oynanan TSYD Kupası finalinden sonra gerginlik yaşanmış, 8'inci haftada Kartal maçına giden Göztepeliler ile Sarıyer deplasmanına giden Aydınllılar, Susurluk'ta kavga etmişti.