Aydın'dan zabıta açıklaması
MHP Bursa Osmangazi Belediye Meclis Üyesi ve Grup Sözcüsü Cemil Aydın, 4-8 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla yayınladığı mesajında "Zaman zaman uygulamalarını eleştirdiğimiz Zabıta Müdürlüğü bünyesindeki memurlarımızın karşı karşıya kaldığı sorunlar yadsınamaz bir gerçektir" dedi.
2016.09.05 15:45 - Son Güncellenme: 2016.09.05 15:45 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Aydın, açıklamasında şunları kaydetti:
"Çok yakın bir geçmişte bizzat şahit olduğum ve hastanede başında bekledigim fiili bıçaklı saldırıya uğrayan zabıta memuru kardeşimizin yaşadığı zorluklar unutulmamıştır. Zabıta memurlarımızın idari, sosyal, hukuki, psikolojik ve lojistik olarak desteklenmesi Bursa gerçekleri gözönüne alındığında acil ve zorunlu bir gerekliliktir.
Hafta dolayısıyla zabıta memurlarımıza görevlerinde başarılar diliyor, eleştiri haklarımız saklı kalmak kaydıyla idari ve sosyal haklarının iyileştirilmesi konusunda desteklerimizi ifade ediyoruz."