Aydın'dan Bursa'da T2 tramvay hattı eleştirisi
MHP Bursa Osmangazi Belediye Meclis Üyesi ve Grup Sözücüsü Cemil Aydın, "Kent Meydanı-Terminal arasında yapılması planlanan T2 tramvay hattı projesi son aşamada yeniden gözden geçirilmelidir" dedi.
2016.03.28 16:40 - Son Güncellenme: 2016.03.28 16:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Aydın, yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
"Kent Meydanı-Terminal arasında yapılması planlanan T2 tramvay hattı projesi son aşamada yeniden gözden geçirilmelidir. Bu bölge dahil Bursa'mızın ulaşım sorunun çözümü tamamen yer altına alınacak raylı sistemle mümkündür. Finans ve maliyet unsurları göz önüne alınarak yer altı tramvay hattına sıcak bakılmıyorsa T2 hattında ısrar etmek yerine ( belirli bir süre için ) Metrobüs uygulaması daha verimli olacaktır. T1 hattının ortaya çıkardığı sıkıntı ve işleyiş zorlukları ortadadır. Bu esnada, Osmangazi Belediye Başkanlığı ve Meclis Üyeleri kendi ilçelerinde planlanan fakat meclisinde dahi tartışılmayan T2 tramvay hattı konusunda olumlu veya olumsuz görüşlerini ifade edecek platformu oluşturmak zorundadır."