Aydın'da bahçesindeki ağaca kendini astı

Aydın'da bahçesindeki ağaca kendini astı

AYDIN'da yaşayan 58 yaşındaki Mustafa Kaçmaz, evinin bahçesindeki ağaca iple kendini astı. Bir süre sonra ip kesilerek aşağı indirilen Kaçmaz, kaldırıldığı hastanede öldü.

2016.04.05 13:44 - Son Güncellenme: 2016.04.05 13:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Aydın'da bahçesindeki ağaca kendini astı

 

Tepecik Mahallesi'nde yaşayan evli ve iki çocuk babası Mustafa Kaçmaz, bilinmeyen bir nedenle girdiği bunalım sonucu, dün saat 14.00'te kendini bahçesindeki ağaca asıp intihar etti. Öncesinde Kaçmaz'ın telefonla arayarak helallik istediği kardeşi, sağlık ekiplerine haber verdi. Vakit kaybetmeden eve ulaşan sağlık ekipleri, kendini ağaca asmış olan Mustafa Kaçmaz'ı buldu. İpi kesen ekipler, Kaçmaz'ı ağaçtan indirdi. İlk müdahalesi yapılan Kaçmaz, ambulansla kaldırıldığı hastanede öldü. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.05 13:44 - Son Güncellenme: 2016.04.05 13:45 - HABER MERKEZİ
A