Aydilge: Klip çekiminde yanıyorduk

Aydilge: Klip çekiminde yanıyorduk

Sanatçı Aydilge klip çekimlerinde az kalsın yanıyordu

2019.03.14 08:52 - Son Güncellenme: 2019.03.14 08:53 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Aydilge: Klip çekiminde yanıyorduk

Aydilge önceki akşam Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi'nde konser verdi. 

Halil Sezai ile düet yapıp klip çektiği 'Aşk Yüzünden'e dair de açıklamalarda bulundu.

Aydilge, "Sette yakılan ateş bir anda kontrolden çıkıp üstümüze geldi. Yanıyorduk neredeyse, zor kurtulduk" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.03.14 08:52 - Son Güncellenme: 2019.03.14 08:53 - HABER MERKEZİ
A