Aybaba: "Tek bir futbolcu kalana kadar"

Aybaba: "Tek bir futbolcu kalana kadar"

Toko ve Emre Güral'ın sözleşmelerini feshetmesiyle şok yaşayan Eskişehirspor'da teknik direktör Samet Aybaba, umut kesmiyor. Tecrübeli hoca, "Son bir futbolcumuz kalana kadar savaşa devam edeceğiz" diyerek camiaya mesaj gönderdi.

2016.04.07 11:19 - Son Güncellenme: 2016.04.07 11:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aybaba: "Tek bir futbolcu kalana kadar"

Kırmızı-Siyahlılar'ın hocası Samet Aybaba, Galatasaray galibiyeti sonrası takımına inancının tam olduğunu söyledi. Tecrübeli çalıştırıcı, Eskişehir'in kelimenin tam anlamıyla bir futbol kenti olduğunun altını çizerek, "Futbolsuz bir Eskişehir düşünülemez. Burada çocuklar futbol kokuyor. Galatasaray'a karşı iyi bir mücadele ortaya koyduk. Bu galibiyet çok önemliydi. Ancak seri galibiyetler alırsak daha da anlamlı olacak" dedi. Aybaba, "Biz iyi bir ekibiz. Giden futbolcular var. Bu şartlarda ligde kalabilmek şampiyonluk demektir. Sonuna kadar savaşacağız. Tek bir oyuncu bile kalsa mücadelemizden vazgeçmeyeceğiz. Sonunda gülen taraf olacağız" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.07 11:19 - Son Güncellenme: 2016.04.07 11:19 - HABER MERKEZİ
A