Aybaba 7 oyuncu istedi!
Aybaba Beşiktaş yönetimine transfer raporunu sunarken toplam 7 yeni oyuncu talep etti, her pozisyon için 5 farklı isim yazdı.
2013.04.26 16:19 - Son Güncellenme: 2013.04.26 16:19 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba'nın gelecek sezon görevde kalıp kalmayacağı tartışılıyor belki ama tecrübeli çalıştırıcı bunlara aldırış etmeden çalışmalarını sürdürüyor... Gelecek yılın kadrosunu hazırlama işi de Aybaba'nın yaptığı işlerden bir tanesi...
Vatan gazetesinden Ömer Güvenç'in haberine göre; Siyah-Beyazlı takımla 3 yıl daha sözleşmesi olan deneyimli antrenör yönetim kuruluna transfer listesini sundu ve tam 7 yeni oyuncu talep etti. Aybaba, stopere 2, kaleye, sağ beke, sol beke, orta sahanın ortasına ve sağ kanada da 1'er tane futbolcu istedi... Transfer istediği 6 pozisyon için listesine 5'er isim yazan Samet Hoca, seçimi ise yönetime bıraktı. Bu konuyla ilgili olarak da "Hangilerini alırlar bilemem. Çünkü sonuçta bu para işi. Beşiktaş'ın menfaati ne gerektiriyorsa başkan ve yönetim ellerinden geleni yapacaktır. Buna inanıyorum" açıklamasını yaptı...
"Sıra idarede"
Daha önce hem başkan Fikret Orman hem de futbol komitesi başkanı Tamer Kıran, teknik direktör Samet Aybaba'nın görevde kalıp kalmayacağına sezon sonunda karar verileceğini açık bir şekilde ifade etmişlerdi. Eğer yönetim, gelecek sezona da Aybaba ile devam etme kararı alırsa, tecrübeli hocanın transfer listesi doğrultusunda çalışmalar devam edecek... Bilindiği üzere Aybaba geçtiğimiz günlerde basın mensuplarıyla yaptığı sohbet toplantısında "Transfer çalışmaları konusunda teknik anlamda büyük mesafe kat ettik. Bundan sonra idari aşama devreye girecek" demişti.