"Attığım golü taraftarlarımıza armağan ediyorum"

"Attığım golü taraftarlarımıza armağan ediyorum"

Bursasporlu Murat Yıldırım İnegölspor maçıyla ilgili şunları söyledi:

2013.12.20 00:13 - Son Güncellenme: 2013.12.20 00:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Attığım golü taraftarlarımıza armağan ediyorum"

"Çok baskılı oynadık ve pas yapmaya çalıştık. Pozisyonlar bulduk. Ama ilk yarı golü bulamadık. Bunu devam ettirirsek golü bulacağımızı biliyorduk. Golü de bulduk ve oyun açıldı Yenmemiz önemliydi. İnşallah gruplardan iyi bir şekilde çıkıp finali oynarız diye düşünüyorum. Orta yapmayı düşündüm ama kaleciyi de şaşırtmak istedim. Güzel bir gol oldu taraftarımıza armağan ediyorum." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.20 00:13 - Son Güncellenme: 2013.12.20 00:14 - HABER MERKEZİ
A