Atletizm takımı Bursa'yı temsil edecek

Atletizm takımı Bursa'yı temsil edecek

Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Atletizm Takımı, 2 Şubat'ta Portekiz Lizbon'da yapılacak Avrupa Kulüplerarası Kros Şampiyonası'nda Bursa ve Türkiye'yi temsil edecek.

2014.01.31 11:16 - Son Güncellenme: 2014.01.31 11:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Atletizm takımı Bursa'yı temsil edecek

Geçtiğimiz yıl İspanya'da yapılan kros şampiyonasında Avrupa ikincisi olan Büyükşehir Belediyespor Kulübü Baş antrenörü İshak Kaya, Portekiz'de yapılacak müsabakada madalya hedeflediklerini belirterek, geçen sene İspanya'da kaçırdıkları birinciliği Portekiz'de elde etmeyi hedeflediklerini söyledi.
Fethiyespor Tesisleri'nde Portekiz gidecek olan atletizm takımını ziyaret eden Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, başarılar dilediği sporcuları bu ülkeye uğurladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.31 11:16 - Son Güncellenme: 2014.01.31 11:16 - HABER MERKEZİ
A