Atlanta Hawks seriyi eşitledi
Atlanta Hawks sahasında Indiana Pacers'ı 102-91 mağlup ederek seride durumu 2-2'ye getirdi.
2013.04.30 15:55 - Son Güncellenme: 2013.04.30 15:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Eşleşmede 2-0 geriye düştükten sonra iç sahada oynadığı ilk maçı kazanan Hawks, evinde ikinci karşılaşmayı 102-91 kazanarak seriyi 2-2'ye getirmeyi başardı.
Karşılaşmanın ikinci çeyreğindeki etkili oyunuyla devreye 57-40 önde giren Atlanta karşısında üçüncü periyotta geri dönmeyi başaran Pacers, son 12 dakikada rakibini savunmada durduramayınca karşılaşmayı kaybetti.
Ev sahibinde 29 sayı, 11 ribaund, 4 asist ve 3 top çalma ile oynayan Josh Smith galibiyetin mimarı olurken, kenardan gelen Kyle Korver 19 sayı, 5 ribaundluk bir katkı sağladı.
Indiana'da ise Paul George'un 21 sayı, 12 ribaundluk performansı mağlubiyeti engelleyemedi.