Atiye bu kez taytı bıraktı

Atiye bu kez taytı bıraktı

Küçükçekmece Belediyesi'nin düzenlemiş olduğu 7.Uluslararası Göl Festivali kapsamında önceki akşam aralarında Filistin, ABD, Brezilya, Macaristan, TAyvan gibi ülkelerden gelen dansçıların şovu önceki akşam Küçükcekmece'de sergilendi.

2012.07.16 08:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Atiye bu kez taytı bıraktı

Sekiz gündür süren festival kapsamında Mustafa Ceceli, Gripin, Kolpa gibi sanatçıların yer aldığı halk konserlerinde son noktayı Atiye koydu. Festivalin kapanışında sekiz ülkeden gelen gençlerle birlikte sahneye çikan Küçükcekmece Belediye Başkanı Aziz Yeniay tüm gençlere teşekkür ederken onlara birer hatıra olarak plaket takdim etti. Aziz Yeinay, Atiye konserinden önce günlerdir festivali takip eden ve kamoyuna bilgilendiren gazetecilere birer teşekkür plaketi takdim etti. Binlerce kişinin katıldığı fesitvalde son olarak sahneyi genç şarkıcı Atiye aldı. Konserlerinde ve özel gecelerde sahne aldığı yerlerde devamlı tayt giymesi ile konu olan Atiye bu sefer tercihi kırmızı mini bir elbiseden yana kullandı. Genç şarkıcı yaklaşık bir buçuk saat süren konserinde Küçükcekmecelilere unutulmaz bir gece yaşattı.

MİLLİYET

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.07.16 08:10 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A