Atiker Konyaspor Belçika'ya gitti

Atiker Konyaspor Belçika'ya gitti

UEFA Avrupa Ligi H Grubu'ndaki ikinci maçında yarın Gent'e konuk olacak Atiker Konyaspor, Belçika'ya gitti.

2016.09.28 11:34 - Son Güncellenme: 2016.09.28 11:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Atiker Konyaspor Belçika'ya gitti

Yeşil-beyazlı ekip, UEFA Avrupa Ligi'nde sezonun ikinci maçı için  Konya Havalimanı'ndan özel uçakla başkent Brüksel'e hareket etti.

Teknik direktör Aykut Kocaman, Gent maçı kadrosunu 22 futbolcudan  oluşturdu.

Öte yandan, kafilede kulüp başkanı Ahmet Şan, yöneticiler Abdullah  Şanlı,  Fatih Yılmaz, Ali Kaya, Hüseyin Polat, Erhan Gökmen ve Hamdi Parmak yer  aldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.28 11:34 - Son Güncellenme: 2016.09.28 11:34 - HABER MERKEZİ
A