Atık su arıtma tesisi sayısı arttı

Atık su arıtma tesisi sayısı arttı

"Daha temiz bir çevre" hedefiyle, atık su arıtma tesislerinin sayısının artırılması için çalışılıyor. Tesis sayısının 145'ten 1.213'e çakıntıldığı bildirildi.

2024.08.07 08:55 - Son Güncellenme: 2024.08.07 08:56 - Ekonomi - HABER GLOBAL
A
Atık su arıtma tesisi sayısı arttı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, su arıtma tesisi sayısı hakkında açıklama yaptı.

Bakanlık sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, daha temiz bir çevre hedefiyle atık suların arıtıldığını, 2002'de 145 olan atık su arıtma tesisi sayısının 2023'te 1.213'e yükseldiğini bildirdi.

BELEDİYE NÜFUSUNUN YÜZDE 90,6'SINA HEZMET VERİYOR

Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, şunlar kaydedildi:

Daha temiz, daha sağlıklı bir çevre hedefiyle atık sularımızı arıtıyoruz.

Atık su arıtma hizmeti 2002'de belediye nüfusunun yüzde 35'ine verilirken, 2023'te bu oran yüzde 90,6'ya ulaştı. 2002'de 145 olan atık su arıtma tesisi sayısı 2023'te 1213'e yükseldi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2024.08.07 08:55 - Son Güncellenme: 2024.08.07 08:56 - HABER GLOBAL
A