"Atatürk'ü sevmeyenle el bile sıkışmam"

"Atatürk'ü sevmeyenle el bile sıkışmam"

Kıbrıs'ta sahneye Türk Bayrağı'yla çıkan Volkan Konak, Atatürk'e olan sevgisini dile getirdi.

2013.09.02 11:15 - Son Güncellenme: 2013.09.02 11:16 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Atatürk'ü sevmeyenle el bile sıkışmam"

30 Ağustos Zafer Bayramı, Volkan Konak'ın sahne aldığı bin 200 davetlinin katıldığı Girne Savoy Ottoman Oteli'nde coşkuyla kutlandı.

40 derece havada 2 saatten fazla sahnede kalan, Konak sıcaktan bunaldı. Sanatçı konuklara, "Bülent Ersoy yaz kış sahneye vantilatör koyuyor. Benim ne eksiğim var! Ben de istiyorum'' diye serzenişte bulundu.

'ATATÜRK'Ü SEVMEYEN BENİMLE EL BİLE SIKIŞAMAZ'
Volkan Konak'ın gecenin ilerleyen saatlerinde Türk Bayrağı ve Kıbrıs bayrağının sahneye çıkmasıyla hep bir ağızdan İzmir Marşı söylendi. Konak, ''Atatürk'ü sevmeyen benimle el bile sıkışamaz! Atatürk'ün kadına verdiği değer, bugünkü değerden fazlaydı'' dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.09.02 11:15 - Son Güncellenme: 2013.09.02 11:16 - HABER MERKEZİ
A