Atatürk Havalimanı'nda salgın hastanesi çalışmaları başladı

Atatürk Havalimanı'nda salgın hastanesi çalışmaları başladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Bakanlar Kurulu toplantısından sonra duyurduğu koronavirüs salgın hastane inşaatı, Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü'ne ait arazide başladı.

2020.04.08 22:26 - Son Güncellenme: 2020.04.08 22:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Atatürk Havalimanı'nda salgın hastanesi çalışmaları başladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bakanlar Kurulu toplantısının ardından yaptığı açıklamada, İstanbul'da biri Atatürk Havalimanı, biri de Sancaktepe'de olmak üzere 1000 yataklı iki hastane inşa edileceğini açıkladı.

Atatürk Havalimanı'nda bulunan Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü'ne ait arazide çalışmalar başladı.

​Çok sayıda iş makinesi ve kamyon ile çalışmalar yapılıyor.

Çalışmalar havadan da görüntülendi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.08 22:26 - Son Güncellenme: 2020.04.08 22:37 - HABER MERKEZİ
A