'Ata en iyisini yapmış'
İki ay önce Ata Demirer'den boşanan Özge Borak, önceki gün Arnavutköy'deydi.
2015.01.14 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.14 16:02 - Magazin - HABER MERKEZİ
İki ay önce Ata Demirer'den boşanan Özge Borak, önceki gün Arnavutköy'deydi. Borak, Demirer'in evliyken oturdukları evi kapatması ve eşyalarını ihtiyaç sahiplerine dağıtmasıyla ilgili, "Ata en iyisini yapmış" dedi.