'Ata en iyisini yapmış'

'Ata en iyisini yapmış'

İki ay önce Ata Demirer'den boşanan Özge Borak, önceki gün Arnavutköy'deydi.

2015.01.14 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.14 16:02 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Ata en iyisini yapmış'

İki ay önce Ata Demirer'den boşanan Özge Borak, önceki gün Arnavutköy'deydi. Borak, Demirer'in evliyken oturdukları evi kapatması ve eşyalarını ihtiyaç sahiplerine dağıtmasıyla ilgili, "Ata en iyisini yapmış" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2015.01.14 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.14 16:02 - HABER MERKEZİ
A