At arabası gerginliği

At arabası gerginliği

ŞANLIURFA'nın Ceylanpınar İlçesi'nde, çevreyi kirlettiği gerekçesiyle ilçe merkezine at arabasıyla çıkılmasını yasaklanmasının ardından zabıta ekipleri denetime çıktı. Denetimlerde, yasağa uymayan 2 at arabacısıyla zabıta arasında gerginlik yaşandı.

2013.07.03 18:34 - Son Güncellenme: 2013.07.03 18:34 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
At arabası gerginliği

 

Ceylanpınar Belediyesi geçtiğimiz günlerde ilçe merkezine at arabasıyla çıkılmasına yasak getirdi. Belediyenin kararının ardından zabıta ekipleri, öğleden sonra denetime çıktı. Denetim sırasında, 1007'nci cadde üzerinde at arabasıyla dolaşan 2 kişi, zabıta ekiplerince durduruldu. Dolaşmanın yasak olduğunu söyleyen zabıtalar ile at arabacılar arasında yaşanan tartışma kısa sürede arbedeye dönüştü. Diğer zabıta ekiplerinin müdahalesiyle sona erdirilen gerginliğin ardından, atlara bağlanan tahta arabalara el konuldu. El konulan arabalar belediye otoparkına götürülürken, Ceylanpınar Belediye Başkanı İsmail Aslan ise mağdur olan at arabacılarına semt pazarında tezgah vereceklerini söyledi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.03 18:34 - Son Güncellenme: 2013.07.03 18:34 - HABER MERKEZİ
A