Asker şehre indi
Diyarbakır'da dün gece itibariyle devam eden olaylar nedeniyle askeri birlikler şehre indi.
2014.10.08 08:54 - Son Güncellenme: 2014.10.08 08:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
Diyarbakır Valiliğinin saat 22.00'den itibaren sabah 07.00'a kadar sokağa çıkma yasağını ilan etmesiyle şehir merkezine askerli birlikler indi.
Jandarma Özel Hareket (JÖH) timlerinden oluşan birlikler, Diyarbakır-Elazığ karayolu üzerinde güvenlik önlemi aldı. Şehir giriş ve çıkışlarını kontrol altına alan JÖH timlerinden oluşan birlikler şehirde herhangi bir olası durumda müdahale etmek için hazır bekliyor.