Asker şehre indi

Asker şehre indi

Diyarbakır'da dün gece itibariyle devam eden olaylar nedeniyle askeri birlikler şehre indi.

2014.10.08 08:54 - Son Güncellenme: 2014.10.08 08:59 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Asker şehre indi

Diyarbakır Valiliğinin saat 22.00'den itibaren sabah 07.00'a kadar sokağa çıkma yasağını ilan etmesiyle şehir merkezine askerli birlikler indi.

Jandarma Özel Hareket (JÖH) timlerinden oluşan birlikler, Diyarbakır-Elazığ karayolu üzerinde güvenlik önlemi aldı. Şehir giriş ve çıkışlarını kontrol altına alan JÖH timlerinden oluşan birlikler şehirde herhangi bir olası durumda müdahale etmek için hazır bekliyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.08 08:54 - Son Güncellenme: 2014.10.08 08:59 - HABER MERKEZİ
A