Aşırı sıcaklar yüzünden Afyonkarahisar'da asfalt eridi
Hava sıcaklıklarının 35 derecelerin üzerine çıktığı Afyonkarahisar'ın Şuhut ilçesinde sıcaktan dolayı asfalt erirken, yolda, yayaların ayakkabı, araçların ise lastik izleri kaldı.
2024.06.07 15:18 - Son Güncellenme: 2024.06.07 15:20 - Güncel - İHA
Afyonkarahisar'da sıcaklıkları mevsim normallerinin üzerinde seyretmeye devam ediyor.
Kent merkezinde termometreler 31 dereceleri gösterirken, Şuhut ilçesinde ise sıcaklıklar 35 derecelerin üzerine çıktı.

Asfalt eridi
Aşırı sıcaklardan dolayı Şuhut ilçe çevre yolunda asfalt eridi.
Karayolunda asfaltın eridiğini gören vatandaşlar hayrete düşerken, ilçe merkezinin de ise bir çok vatandaşın zorunlu olmadıkça özellikle öğle saatlerinde dışarı çıkmadıkları gözlendi.

Vatandaşlar aşırı sıcaklardan dert yandı
Serkan Aykoç ve Ahmet Çetin isimli vatandaşlar sıcaklıkların çok fazla olduğunu ve bu duruma asfaltın dahi dayanamayarak eridiğini dile getirdiler.