Aşırı hız otomobili ikiye böldü
Bursa'nın Mudanya ilçesinde aşırı hızın etkisiyle ağaca çarpan otomobil iki parçaya ayrıldı. Kazada iki kişi yaralandı.
2012.04.16 08:57 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Bursa'dan Mudanya'ya giden İbrahim E. (24) idaresindeki 16 JG 997 plakalı araç, aşırı sürat nedeniyle direksiyon hakimiyetini kaybederek refüjdeki ağaca çarptı. Çarpmanın etkisi ile hurda yığınına dönen ve iki parçaya ayrılan araçta sürücü ağır yaralanırken, arkadaşı Burçak A. (18) ise kazayı hafif sıyrıklarla atlattı. 112 Acil servis ambulansı ile olay yerinden alınan iki yaralı, Mudanya Devlet Hastanesine kaldırıldı. Durumu ağır olan sürücü İbrahim E. Çekirge Devlet Hastanesine sevk edildi.
Polis kazayla ilgili soruşturmayı başlattı.