Artvinliler şölende buluştu

Artvinliler şölende buluştu

Bursa'nın Gemlik ilçesinde yaşayan Artvinliler şölende bir araya geldi.

2012.07.03 12:16 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Artvinliler şölende buluştu

Gemlik'te yaşayan Artvin'in Yusufeli ilçesine bağlı Narlık köylüleri bu yıl 6'ncısı tertiplenen piknik şöleninde buluştu. Yeniköy piknik alanındaki şölene 40'den fazla araç, minibüs ve otobüslerle gelen Narlık köylüleri, birlik ve beraberlik mesajı verdi. Bazı vatandaşlar ise piknik alanına bir gece önceden giderek çadır kurdu. Şölende Narlık köylüleri tulum, saz, davul ve zurna eşliğinde gün boyu oynadı.
Şölene İstanbul'dan tulum sanatçısı Kadir Peltek, Artvin'in tanımış müzisyeni Cemal Usta da katıldı. Gemlik Belediye Başkan Vekili Refik Yılmaz, "Hemşehrimiz, Gemlik'in başarılı belediye başkanı" anonsu ile karşılandı. Yılmaz, Narlık köylüleriyle birlikte mahalli oyunları büyük bir ustalıkla oynayarak seyredenlerden tam not aldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.03 12:16 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A