Artan köpek zehirlenmelerinin ardından Aydın Valiliğinden açıklama

Artan köpek zehirlenmelerinin ardından Aydın Valiliğinden açıklama

Aydın Valiliği tarafından, kentte 13 sokak köpeğinin zehirlenmesiyle ilgili 1 kişinin gözaltına alındığı duyuruldu.

2022.09.10 22:56 - Son Güncellenme: 2022.09.10 22:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Artan köpek zehirlenmelerinin ardından Aydın Valiliğinden açıklama

Aydın'da 13 sokak köpeğinin zehirlenmesi olayıyla ilgili Valilikten yapılan açıklamada 1 kişinin gözaltına alındığı açıklandı.

Aydın Valiliği, kentte 13 sokak köpeğinin zehirlenmesiyle ilgili 1 kişinin gözaltına alındığını bildirdi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Nazilli ilçesi Yeşil Mahalle'deki boş arazide 6 Eylül'de 5, 7 Eylül'de de 8 sokak köpeğinin zehirlenmesiyle ilgili soruşturma başlatıldığı kaydedildi.

Açıklamada tahkikatın sürdüğü ve 1 kişinin gözaltına alındığı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.10 22:56 - Son Güncellenme: 2022.09.10 22:57 - HABER MERKEZİ
A