Arsene Wenger faturayı taraftara kesti
Arsenal'ın Fransız menajeri, iç saha maçlarında yaratılan negatif atmosfer yüzünden şampiyonluk şanslarını yitirdiklerini söyledi.
2016.04.29 14:49 - Son Güncellenme: 2016.04.29 14:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Arsenal Menajeri Arsene Wenger, evlerinde oynadıkları maçlarda yaşanan puan kayıplarının, kendilerini şampiyonluk yarışından uzaklaştırdığını söyledi.
Emirates Stadı'nda yaratılan negatif atmosfer yüzünden taraftara sitem eden Fransız çalıştırıcı, "Biz şampiyonluğu, evimizde alt seviyedeki takımlara verdiğimiz puanlarla kaybettik, çünkü iç sahada çok zor şartlar altında oynuyoruz." dedi.
Arsenal'ın belirli değerler üstüne kurulu bir kulüp olduğunu ve bunu kulübe geldiği ilk günden itibaren hissettiğini belirten Wenger, taraftara seslenerek "Hep bir arada takıma destek olunmadığı sürece başarı gelmez." ifadelerini kullandı.
Emirates tribünlerindeki bazı taraftar gruplarının, Cumartesi günü oynanacakNorwich maçında Wenger'i protesto edeceği konuşuluyor.