Arsene Wenger: ''Barcelona karşısında aptal olamayız''
Zorlu Barcelona eşleşmesi öncesinde basın mensuplarına konuşan Arsene Wenger, Katalanlar karşısında savunma-hücum dengesini sağlamak zorunda olduklarını söyledi.
2016.02.23 11:29 - Son Güncellenme: 2016.02.23 11:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Arsene Wenger, telafisi olmayan bir mağlubiyetten kaçınmak için, ''Barcelona karşısında aptal olamayız'' dedi.
5 sezondur çeyrek final göremiyorlar
Geçtiğimiz 5 sezonda Şampiyonlar Ligi'ne son 16 turunda veda eden Kuzey Londralılar, iki kez Bayern Münih'e, bir kez de Monaco'ya Emirates'te kaybederek elenmişti.
''Kolektif bir şekilde durdurabiliriz''
Barcelonanın hücum hattınaki şeytan üçgeni Messi, Neymar ve Luis Suarezkarşısında maça kötü bir başlangıç yapmamalarını gerektiğini söyleyen Fransız menajer,
''Bu eşleşmeye son günlerde sıkı çalışıyoruz, sahamızda oynayacağımız ilk maçta aptal olamayız. Birçok kez deplasman kazandık ama sahamızda yediğimiz goller yüzünden elendik. Savunma ve hücum arasında iyi bir denge kurmalıyız. Bireysel olarak tüm oyuncularını durdurmak zor, kolektif bir şekilde bunu başarmanın yollarını aramalıyız'' dedi.