Arsenal, Sanchez ile kazandı

Arsenal, Sanchez ile kazandı

İngiltere Premier Lig'deki 25. hafta karşılaşmasında, zirve mücadelesi veren Arsenal sahasında Hull City'i Alexis Sanchez'in attığı gollerle 2-0 yendi.

2017.02.11 18:36 - Son Güncellenme: 2017.02.11 18:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Arsenal, Sanchez ile kazandı

Ligdeki son iki maçında Manchester United ve Liverpool'dan dört puan  alan küme düşme hattındaki Hull City, Emirates Stadı'nda Arsenal'a konuk oldu.

Rakibine son 13 maçta yenilmeyen Londra ekibi, Şilili yıldızı Alexis  Sanchez'in biri penaltıdan olmak üzere her iki yarıda attığı gollerle sahadan üç  puanla ayrıldı. Konuk ekipte 90. dakikada kırmızı kart gören Clucas takımını 10  kişi bıraktı.

Başkent temsilcisinde forma giyen Türk asıllı Alman futbolcu Mesut  Özil, 90 dakika sahada kalırken, Fransız golcü Giroud ise yedek kulübesinde görev  bekledi.

Watford ve Chelsea karşısında yaşadığı üst üste yenilgilerle  şampiyonluk yarışında yara alan Arsenal, bu galibiyetle puanını 50'ye çıkardı.  Hull City ise 20 puanda kaldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.11 18:36 - Son Güncellenme: 2017.02.11 18:36 - HABER MERKEZİ
A