Armutlar 2. kez meyve verdi

Armutlar 2. kez meyve verdi

Çanakkale'nin Lapseki ilçesinde erkenci armutları kış öncesi yeniden meyve verdi.

2014.10.21 11:29 - Son Güncellenme: 2014.10.21 11:29 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Armutlar 2. kez meyve verdi

 


Lapseki'de erkenci olarak tabir edilen ve yılda sadece temmuz ayında meyve veren armut, ikinci kez meyve vererek çiftçileri hayrete düşürdü. Lapsekili çiftçiler, "Bu meyveler erkenci armudu olarak tabir edilen bir meyve. Mayıs ayında çiçekleniyor, temmuz sonunda hasat ediliyor. Bu sene ilk defa eylül ayında ağaçlarda çiçek gördük. Çiçeklerin düşeceğini sandık. Fakat çiçekler meyve verdi. İlk defa ekim sonunda ağaçlarda armut görüyoruz. Daha evvel hiç böyle bir durumla karşılaşmadık. Kasım ayına girerken armut ağaçları meyve verdi. Galiba kasım sonunda meyve yiyeceğiz. Ağaçların bazı dallarında yapraklar dökülürken, bazı dallarda yeniden canlanma oldu" diye konuştu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.10.21 11:29 - Son Güncellenme: 2014.10.21 11:29 - HABER MERKEZİ
A