Arjantin'de küme düşme 2 yıl kaldırıldı
Arjantin'de, Kovid-19 salgını nedeniyle liglerde 2 yıl süreyle küme düşme kaldırıldı.
2020.04.28 09:57 - Son Güncellenme: 2020.04.28 09:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Arjantin Futbol Federasyonu Başkanı Claudio Tapia, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle liglerde 2 yıl süreyle küme düşmenin kaldırıldığını açıkladı.
Arjantin basınına açıklamalarda bulunan Tapia, salgın nedeniyle futbolda alınan yeni tedbirleri duyurdu.
Tapia, sezonun geri kalanının iptal edildiğini ve 2 yıl süreyle liglerden küme düşmenin kaldırıldığını belirtti.
Daha önce de Meksika Birinci Futbol Ligi'nde 5 yıllığına küme düşme kaldırılmıştı.