Arıtma tesisinde pompa kuyusuna düşen işçiyi arkadaşları kurtardı

Arıtma tesisinde pompa kuyusuna düşen işçiyi arkadaşları kurtardı

Samsun'da atık su arıtma pompa kuyusuna düşen işçi, mesai arkadaşları tarafından kurtarılarak ambulansla hastaneye kaldırıldı.

2024.09.30 19:09 - Son Güncellenme: 2024.09.30 19:09 - Güncel - İHA
A
Arıtma tesisinde pompa kuyusuna düşen işçiyi arkadaşları kurtardı

Olay, Samsun Canik ilçesi Belediyeevleri Mahallesi'nde bulunan SASKİ'ye ait atık su tesisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şuayip A. adlı işçi atık su pompası kuyusuna düştü. Yaklaşık 8 metre derinlikteki kuyuya düşen şahıs, mesai arkadaşları tarafından kuyudan çıkartıldı. Şuayip A., olay yerine çağrılan ambulansla Gazi Devlet Hastanesine kaldırıldı. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.09.30 19:09 - Son Güncellenme: 2024.09.30 19:09 - İHA
A