Arıtma tesisinde pompa kuyusuna düşen işçiyi arkadaşları kurtardı
Samsun'da atık su arıtma pompa kuyusuna düşen işçi, mesai arkadaşları tarafından kurtarılarak ambulansla hastaneye kaldırıldı.
2024.09.30 19:09 - Son Güncellenme: 2024.09.30 19:09 - Güncel - İHA
Olay, Samsun Canik ilçesi Belediyeevleri Mahallesi'nde bulunan SASKİ'ye ait atık su tesisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şuayip A. adlı işçi atık su pompası kuyusuna düştü. Yaklaşık 8 metre derinlikteki kuyuya düşen şahıs, mesai arkadaşları tarafından kuyudan çıkartıldı. Şuayip A., olay yerine çağrılan ambulansla Gazi Devlet Hastanesine kaldırıldı. Polis olayla ilgili inceleme başlattı.
