Arınç'tan Slovakya maçı yorumu

Arınç'tan Slovakya maçı yorumu

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, çarşamba günü Bursa'da oynanacak Slovakya maçını tribünde izlemeye gayret göstereceğini belirterek, "İnşallah Abdullah Avcı'nın ilk sınavında Slovakya'yı yeneriz" dedi.

2012.02.25 13:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Arınç'tan Slovakya maçı yorumu

Merinos AKKM'de İl Yerel Yönetimler Şurası'nda konuşan Bülent Arınç, 29 Şubat Çarşamba günü Bakanlar Kurulu toplantısından sonra Bursa'ya gelerek Milli Takım'ın maçını izleyeceğini belirterek, "Kısmet olursa ayın 29'unda Bursa'ya geleceğim. Türkiye-Slovakya maçı önemli. Federasyon bizim talebimiz üzerine bu maçı Bursa'ya aldı. Yetişmeye gayret edeceğim. İnşallah Abdullah Avcı'nın ilk sınavında Slovakya'yı yeneriz. Bütün timsahların orada olması lazım. Slovakya'ya Bursa'da Milli Takım nasıl galip
geliyormuş hep beraber göstersinler" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.02.25 13:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A