Arınç New York'ta
ABD temaslarını sürdüren Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, dün gece New York'ta ABD'deki Türk sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi.
2013.11.24 10:16 - Son Güncellenme: 2013.11.24 10:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
Washington'dan trenle New York'a geçen Arınç, Türkevi'nde düzenlenen toplantıda, Amerika'daki Türk toplumunun sorunlarını dinledi. Arınç, buradan, Anadolu Ajansı'nın fotoğraf sergisinin bulunduğu salona geçti.