Arınç, 'ahi pilavı' dağıttı

Arınç, 'ahi pilavı' dağıttı

BAŞBAKAN Yardımcısı Bülent Arınç, Kırşehir'de halka 'Ahi Pilavı' dağıttı.

2015.01.02 14:45 - Son Güncellenme: 2015.01.02 14:45 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Arınç, 'ahi pilavı' dağıttı

Kırşehir'de 2011 yılında başlatılan ve geleneksel hale getirilen her ayın ilk cuma günü 'Ahi Pilavı' etkinliğine bu hafta, Kırşehirli Sanayici ve İşadamları Derneği'nin (KIRSİAD) açılışı için gelen Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç da katıldı. Cuma namazını Ahmet Yesevi Camisi'nde kılan Arınç, çıkışta Cacabey Meydanı'ndaki pilav dağıtma etkinliğine katıldı.

Burada Kırşehir Valisi Necati Şentürk ve Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci ile halka 'Ahi Pilavı' dağıtan Bülent Arınç, daha sonra kendisi de pilavdan yedi. Pilavın lezzetli olduğunu belirten Arınç, aşçıları kutladı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2015.01.02 14:45 - Son Güncellenme: 2015.01.02 14:45 - HABER MERKEZİ
A