Arifiye mezunları mezuniyetlerinin 50. yılını kutladı

Arifiye mezunları mezuniyetlerinin 50. yılını kutladı

Sakarya'nın Arifiye beldesindeki Öğretmen Okulu'ndan 1962 yılında mezun olan emekli öğretmenler, geleneksel toplantılarını bu yıl Bursa'da Kültürpark'ta yaptı.

2012.09.10 15:48 - Son Güncellenme: 2012.09.10 15:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Arifiye mezunları mezuniyetlerinin 50. yılını kutladı

50 yıldan bu yana birbirleriyle irtibatı koparmayan mezunlar, her yıl geleneksel olarak bir yerde toplanıp hasret gideriyor. Bu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen mezunlar toplantısı, Kültürpark'ta yapıldı.Bursa'lı 3 emekli öğretmenin ev sahipliği yaptığı toplantı bir restoranda yapıldı. Toplantıya İstanbul, Bilecik, Adapazarı, Edirne ve Bursa gibi illerden 75 emekli öğretmen, eşleri ve çocukları ile birlikte toplam 175 kişi katıldı. Emektar mezunların bir araya geldiği toplantıda yemekler yendi, şiirler okundu ve eski günler yad edildi. Mutlulukları yüzlerinden okunan mezunlar, toplantı sonrası ayrılırken duygulu anlar yaşadı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.09.10 15:48 - Son Güncellenme: 2012.09.10 15:49 - HABER MERKEZİ
A