Arıboğan'dan transfer açıklaması!
GS TV'nin sorularını yanıtlayan Arıboğan, sarı-kırmızılıların Avrupa kadrosunu tamamladığını söyledi.
2013.09.05 14:19 - Son Güncellenme: 2013.09.05 14:19 - Spor - HABER MERKEZİ
G.Saray Spor Kulübü İcra Kurulu Başkanı Lütfi Arıboğan, sarı-kırmızılı ekibin transfer çalışmalarına ilişkin açıklamalarda bulundu. Hedef Filo ile imzalanan sponsorluk anlaşması sonrasında GSTV'nin sorularını yanıtlayan Arıboğan, sarı-kırmızılıların Avrupa kadrosunu tamamladığını söyledi.
"Yılbaşına kadar takımımızın durumunu görüp değerlendirmede bulunacağız" diyen Arıboğan, ihtiyaç olan bölgelere geçtiğimiz sezon olduğu gibi ara transfer döneminde takviyeler yapılabileceğini söyledi.