Arena'da şok tepki! Stadı terkettiler

Arena'da şok tepki! Stadı terkettiler

Süper Lig'in 24. haftasında Başakşehir'i konuk eden Galatasaray'da taraftar futbolcuları protesto ederek Arena Stadı'nı terketti.

2016.03.06 18:36 - Son Güncellenme: 2016.03.06 18:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Arena'da şok tepki! Stadı terkettiler

Türk Telekom Arena'da oynanan maçın ilk yarısında Başakşehir karşısında 2-0 geriye düşen Galatasaray'da taraftarlar, oyunculara "Formayı çıkarın çıplak oynayın" şeklinde tezahürat yaparak tepki gösterdi.

Başakşehir, Visca ve Mehmet Batdal'ın golleriyle Galatasaray karşısında ilk yarıyı 2-0 önde kapatmıştı.

Galatasaray taraftarı, karşılaşmanın ikinci yarısında da takımını protestoya devam etti. İkinci yarının başlamasıyla önce alkışlı protesto yapıldı. Ardından taraftarlar, sarı-kırmızılı oyuncuların paslaşmaları sırasında ''oley'' sesleriyle tepki gösterdi. Karşılaşmanın 61.dakikasında kale arkasındaki tribünde bulunan bir grup sarı kırmızılı taraftar stadı terketti. 5 dakika sonra tribünlere geri dönen taraftarlar ''yönetim istifa'' tezahüratlarında bulunmaya başladı.

(Görüntüler Lig Tv'den alınmıştır)

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.06 18:36 - Son Güncellenme: 2016.03.06 18:36 - HABER MERKEZİ
A