Ardahan'da kent merkezi beyaza büründü

Ardahan'da kent merkezi beyaza büründü

Ardahan'da lapa lapa kar yağışı sonrası kent merkezi yeniden beyaza büründü. Vatandaşlar, mart ayında bu denli yağan kara şaşırdıklarını söylediler.

2024.03.15 21:35 - Son Güncellenme: 2024.03.15 21:36 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ardahan'da kent merkezi beyaza büründü

Ardahan'da akşam saatlerinde başlayan kar yağışı sürüyor. Yoğun kar yağışının etkili olduğu kentte, cadde ve sokaklar beyaza büründü. Kar yağışı kartpostallık görüntüler oluştururken, vatandaşlar ise şaşkınlık yaşadı.

Kent merkezine yağan kar, güzel görüntüler oluşturdu. Manzarayı izleyenler, kartpostallık görüntüleri cep telefonlarının kameralarıyla kaydetti.

Vatandaşlar, mart ayında bu denli yağan kara şaşırdıklarını söylediler.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.15 21:35 - Son Güncellenme: 2024.03.15 21:36 - HABER MERKEZİ
A