Arda Turan: Turu geçen biz oluruz
Beşiktaş'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi Atletico Madrid'de forma giyen milli futbolcu Arda Turan, kritik Beşiktaş maç öncesi çarpıcı açıklamalarda bulundu. Turan, "Üzülerek söylüyorum ama turu geçen taraf biz oluruz." dedi.
2012.03.07 09:35 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Beşiktaş'ın Avrupa Ligi'ndeki rakibi Atletico Madrid'de forma giyen milli futbolcu Arda Turan, kritik Beşiktaş maç öncesi çarpıcı açıklamalarda bulundu.
NTV Spor'a konuşan Arda Turansakatlığı nedeniyle Beşiktaş'a karşı forma giyemeyeceğini ifade ederek 'Barcelona maçından sonra kasığımda bir zorlanma oldu. Eski sakatlığım değil ama çok maç yaptığımız için bir yüklenme oldu. Oynasam daha kötü olabilirdi. Riske etmek istemedik. Beşiktaş'la yapacağımız maçlar çok güzel bir anı olacak. Atletico Madrid formasıyla Beşiktaş'a karşı oynamak onur verici. 'dedi.
TURU GEÇEN BİZ OLURUZ
Turu geçeceklerine inandığını söyleyen Arda Turan 'Futbolun keyfini yaşayalım. İnönü'deki maçın keyfini yaşamak istiyorum. Beşiktaş'la 2 güzel maç yapacağız umarım turu geçen taraf biz oluruz; üzülerek söylüyorum. Beşiktaş tribünlerinin ne kadar iyi olduğunu herkes biliyor bunu söylemekte sakınca olduğunu sanmıyorum. Takım arkadaşlarıma İnönü'deki atmosferi anlatıyorum. 'şeklinde konuştu.
İSPANYA'DA MUTLUYUM
İspanya'da futbol oynamaktan mutlu olduğuna dikkat çeken Arda 'Buradaki işler Türkiye'deki gibi değil. Ben kulübümden memnunum. Buradakiler de benden memnun. Türkiye'ye göre buradaki işlerin yansıması farklı oluyor. Futbolun keyfini yaşamaya bakalım. Ben Türkiye'ye geleceğim. Ülkemi temsil ediyorum. Keyifli bir atmosfer olacak. Hayırlısı. Kafam futbola yönelik. Burada şartlar daha farklı. İyi niyetli bakmak lazım. Türkiye de İspanya kalitesini yakalayacaktır. Yeni statlar yapılıyor, yetenekli futbolcular var. Her şey iyiye gidiyor. 'diye konuştu.
BEŞİKTAŞ İYİ TAKIM
Beşiktaş'la oynayacakları maçta zorlanabileceklerini söyleyen Arda 'Turu geçmek istiyoruz. Kağıt üzerinde favori biziz ama maçlar sahada kazanılıyor. Futbolun içinde favori yok artık. Beşiktaş iyi takım. Özellikli oyunculara sahipler. Beşiktaş'ı gol yemeden yenebilirsek çok iyi olur. Atarlarsa bizim için zor olabilir. Beşiktaş'ta ya da Atletico Madrid'de bireysel futbolcuların çok önemli olmadığını düşünüyorum. 'dedi.