Arda: "Elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim"

Arda: "Elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim"

Barcelona kariyerinde ilk golünü kaydeden milli yıldız Arda Turan, elinden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğini söyledi.

2016.03.04 10:42 - Son Güncellenme: 2016.03.04 10:42 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Arda: "Elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim"

Arda Turan, dün Rayo Vallecano'yu 5-1 mağlup ettikleri karşılaşmada sonradan oyuna girerek Katalan ekibinde ilk golüne imza attı. Karşılaşma sonrası sosyal medya hesabından bir mesaj paylaşan Arda, "Güzel mesajlarınız için teşekkür ederim. Barcelona kariyerimdeki ilk gol. Elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim" ifadelerine yer verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.04 10:42 - Son Güncellenme: 2016.03.04 10:42 - HABER MERKEZİ
A