Arabayatağı'nda büyük sevinç
U-14'ten sonra U-19 Yaş Grubu'nda da Türkiye Şampiyonası vizesi aldılar.
2013.04.19 17:24 - Son Güncellenme: 2013.04.19 17:26 - Spor - HABER MERKEZİ
U-19 Yaş Play-Off maçlarının tamamlanmasına bir hafta kala 4'te 4 yapan Arabayatağı Türkiye Şempiyonası'na gitmeyi garantiledi. İlk maçında Yolspor'u 1-0, ardından Bağlarbaşını 5-1, üçüncü karşılaşmasında İznikspor'u 1-0 yenen Arabayatağı 4. maçında ise Oyak Renault'yu 3-1 yenerek hedefe ulaştı. Mavi Beyazlı takım, U-14 Yaş Grubu'ndan sonra U-19 Yaş Grubu'nda da Türkiye Şampiyonası vizesini almanın mutluluğunu yaşadı. Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Öztürk yaptığı açıklamada "Şampiyon olan takımımızın teknik kadro ve futbolcularını canı gönülden kutluyorum. Ayrıca şampiyon takımımıza yemek ziyafeti çeken Onursal Başkanımız Ekrem Senal'a teşekkür ediyoruz" dedi.