Apple'sız teknoloji fuarı rekor kırdı

Apple'sız teknoloji fuarı rekor kırdı

3 bin 600 firmanın katılımıyla gerçekleşen CES 2015, 170 bin teknoloji severi ağırlayarak rekor kırdı.

2015.01.14 13:26 - Son Güncellenme: 2015.01.14 13:26 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Apple'sız teknoloji fuarı rekor kırdı

6 Ocak'ta ABD'nin Las Vegas Kentinde başlayan ve 3 gün sektördeki yeni cihazların tanıtımına sahne olan CES 2015'in katılımcı sayısında rekor kırdığı açıklandı.

170 BİN TEKNOLOJİ SEVER


Fuarı düzenleyen kurumun yaptığı açıklamaya göre, bu sene 170 bin teknoloji severi ağırlayan CES 2015 bu sayede kendi rekorunu kırmış oldu.

3 BİN 600 FİRMA ÜRÜN TANITTI

Sırf fuara katılmak için 45 bin kişinin ABD dışından geldiği organizasyonda 3 bin 600 firma yeni ürünlerini tanıttı.

APPLE KATILMADI


ABD merkezli teknoloji devi Apple'ın katılmadığı fuar Microsoft, HP, Dell ve LG gibi firmaların tanıtımlarına sahne oldu.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2015.01.14 13:26 - Son Güncellenme: 2015.01.14 13:26 - HABER MERKEZİ
A