Apple, şarj aletini çıkararak ne kadar kazandı?

Apple, şarj aletini çıkararak ne kadar kazandı?

Dünyanın en popüler markalarından biri olan Apple, iPhone kutularından şarj aleti ve kulaklığı çıkartarak ne kadar kazanç sağladı? İşte rekor kazanç...

2022.03.14 10:38 - Son Güncellenme: 2022.03.14 10:39 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Apple, şarj aletini çıkararak ne kadar kazandı?

Apple, iPhone cihazlarıyla ilgili şarj aleti ve kulaklık koymayı reddederek önemli bir ilke adım atmıştı. Atılan bu adımların nedeni, şirketin çevreye karşı duyarlı olması ve nakliye paletine daha fazla ürünün sığabileceği şeklinde açıklanmıştı.

Apple, kutulardan şarj aletini ve kulaklığı çıkararak 6,5 milyar dolar kazandı

Kullanıcılar, Apple'ın yanı sıra birçok telefon üreticisi tarafından kopyalanan bu hareketin, çevreye yardımcı olmak amacı taşıdığını düşünmüyor. Şirketin, sadeleştirdiği iPhone kutuları sayesinde bir paketten fazlasıyla tasarruf sağladığı ortaya çıktı.

Yaptığı hamle ve nakliyeden sağladığı tasarruf sonucunda analistler, Apple'ın 6,5 milyar dolar elde ettiğini belirtti. Daily Mail'e göre ise bu hesap, kullanıcıların aksesuarlara harcadığı 293.4 milyon dolarsız hali.

Kulaklık ve şarj cihazını iPhone kutusundan çıkaracağını duyurduğundan beri, Apple'ın 190 milyon sevkiyat yaptığı düşüncesi var. Sonuç olarak da kutunun boyutunu küçültmek ve nakliyede yüzde 70 daha fazla cihaza yer vermek, şirketin nakliye maliyetini yüzde 40 oranında azalttı.

Şirketin elde ettiği 6,5 milyar dolar, gün geçtikçe Apple'ın hisse fiyatını yükseltiyor. Buna karşılık kullanıcılar aksesuarlara para verirken, Tim Cook gibi birçok yönetici bu tasarruftan fayda sağlıyor.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2022.03.14 10:38 - Son Güncellenme: 2022.03.14 10:39 - HABER MERKEZİ
A