Apple Samsung'la olan anlaşmasını bozdu

Apple Samsung'la olan anlaşmasını bozdu

Apple, IPhone 7 için iki büyük çip tedarikçisi Samsung ve TSMC arasında Samsung'u bırakarak, TSMC'yi IPhone 7'de kullanılacak çiplerin tamamından sorumlu tuttu.

2016.02.11 15:15 - Son Güncellenme: 2016.02.11 15:15 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Apple Samsung'la olan anlaşmasını bozdu

Apple, A8 çipleri için sorumluluğu TSMC'ye bırakırken A9 çipleri için ise samsung ile anlaşmıştı. Bu sefer IPhone 7'nin çip üretimini ise tamamen TSMC'ye verdi. Bu yılın çip şampiyonu kim olacak, derken gelen bilgiler A10 kupasını TSMC'nin kaldıracağını söylüyor. Hem de iPhone 6s'lerdeki gibi Samsung'la yarı yarıya değil, 10 nm teknolojili çiplerin tamamını Tayvanlı şirket üretecek. 10 nm çiplerin daha ince olmakla birlikte güç verimliliği açısından daha etkin olacağı belirtiliyor. BöyleceiPhone 7'nin daha ince olma ihtimali de artıyor

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2016.02.11 15:15 - Son Güncellenme: 2016.02.11 15:15 - HABER MERKEZİ
A