Apple, cards servisini kapattı

Apple, cards servisini kapattı

İki yeni iPhone modelinin lansmanıyla gündeme oturan Apple, bazı eski servislerini de sessiz sedasız devreden çıkarıyor.

2013.09.17 09:04 - Son Güncellenme: 2013.09.17 09:04 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Apple, cards servisini kapattı

 

Şirket Cards adını verdiği ve kullanıcının bir uygulama üzerinden gönderdiği bir tebrik kartının normal posta yoluyla alıcısına ulaştırılmasına dayanan servisi sonlandırdığını açıkladı. Cards servisinin kapatılmasına düşük kullanıcı ilgisinin sebep olduğu söyleniyor. Eski servislerini kapatmak konusunda 1 numara olan Google'dan sonra, Apple da bu işi "seriye bağlarsa", yakın gelecekte pek çok farklı kapatma haberiyle karşılaşmamız işten bile değil. Şimdilik Cards ile başlayan kapatma furyası, bakalım nereye kadar uzanacak.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2013.09.17 09:04 - Son Güncellenme: 2013.09.17 09:04 - HABER MERKEZİ
A