Apple 1 milyarıncı cihazını sattı

Apple 1 milyarıncı cihazını sattı

Apple, 2015 yılında düzenlenen ilk konferans görüşmesinde 2014 yılının son çeyreğinde, ABD için tatil sezonunda yapılan satışlar hakkında rakamları paylaştı.

2015.01.28 08:47 - Son Güncellenme: 2015.01.28 08:47 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Apple 1 milyarıncı cihazını sattı

Apple 3 aylık süreçte 74.6 milyar dolar gelir elde ederken, 18 milyar dolar kar ettiğini açıkladı.

1 MİLYARINCI CİHAZ

Konferansta konuşan Apple CEO'su Tim Cook, Apple'ın bu dönemde 1 milyarıncı iOS cihazını sattığını açıkladı.

1 MİLYARINCI CİHAZ MERKEZ BİNASINDA

Geçtiğimiz yıl Kasım ayında bir milyar cihaz barajını geçen Apple, 1 milyarıncı cihaz olan 64 GB iPhone 6 Plus'ı ise merkez binasında 1 milyar cihaz kilometre taşının anısına saklıyor.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2015.01.28 08:47 - Son Güncellenme: 2015.01.28 08:47 - HABER MERKEZİ
A