Antalyasporlu sporcular sağlık kontrolünden geçti
Süper Lig'de mücadele eden Antalyaspor'da yeni sezon öncesi futbolcular sağlık kontrolünden geçti.
2018.06.29 16:05 - Son Güncellenme: 2018.06.29 16:07 - Spor - HABER MERKEZİ
Antalyasporlu futbolcular yeni sezon öncesi sağlık kontrolünden geçmeye başladı. Memorial Antalya Hastanesi'nde yapılan sağlık kontrolüne Ruud Boffin, Ferhat Kaplan, Salih Dursun, Musa Nizam, Souleymane Doukara, Nazım Sangare, Ozan Evrim Özenç, Yusuf Çelik, Harun Alpsoy, Kenan Horiç ve Oğuz Mataracı katıldı.
Kulüp doktoru Burhanettin Ç
alım'ın da eşlik ettiği sağlık kontrolleri sabah saatlerinde başladı ve öğle saatlerinde sona erdi. Sağlık kontrolleri 3 Temmuz Salı günü sona erecek.