Antalyaspor taktik çalıştı

Antalyaspor taktik çalıştı

Antalyaspor, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Galatasaray ile pazartesi günü deplasmanda oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2019.03.06 15:31 - Son Güncellenme: 2019.03.06 15:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Antalyaspor taktik çalıştı

Antalyaspor, Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Galatasaray ile pazartesi günü deplasmanda oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde, Teknik Direktör Bülent Korkmaz gözetiminde gerçekleşen antrenmanda kırmızı-beyazlılar, taktiksel çalışmalar yaptı.

Düz koşu ve ısınma hareketlerinin ardından yarım sahada Galatasaray maçının taktiğini çalışan Antalyaspor, antrenmanı yine yarım sahada yapılan maçla bitirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.06 15:31 - Son Güncellenme: 2019.03.06 15:31 - HABER MERKEZİ
A